معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با کاسپین:

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس لغو نخواهد شد بلکه به مراسم عزاداری تبدیل خواهند شد

به گزارش سپیدار خبر؛ سرهنگ علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کاسپین – شرق؛ با بیان این‌که امروز یکی از روزهایی است که به عنوان آمادگی نام گذاری شده است، اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی ‌های کافی قرار شده بود تا امروز صبح پیاده‌روی خانوادگی در بیرجند برگزار شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: روز پنج شنبه حادثه‌ای در صحرای منا اتفاق افتاد و جمع کثیری از مسلمانان از جمله زائرین شریف ایران مجروح و کشته شدند.

سرهنگ قاسمی، یادآور شد: شب گذشته مقام معظم رهبری به مردم پیام مهمی را اعلام کردند که آن نیز اعلام سه روز عزای عمومی در کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: ما این پیاده‌روی‌ها را برای نشاط، شادابی مردم و نیز از لحاظ فکری، روحی و جسمی آماده شوند برگزار می کنیم که طبیعتا بخشی از آن همراه با شادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن اشاره به این‌که ما به ندای رهبر خود لبیک می گوییم، تصریح کرد: ما اطاعت پذیری به ولی فقیه و انزجار خودمان را به آل سعود که کوتاهی و سهل انگاری کردند اعلام کنیم.

سرهنگ قاسمی با بیان این‌که این عزای عمومی به صورت سراسری است، عنوان کرد: ما در استان و شهرستان‌ها نیز این برنامه شاد را به دلیل عزای عمومی لغو کردیم.

وی از حضور پرشور مردم در این برنامه تشکر و قدردانی کرد و متذکر شد: مردم در این برنامه حضور شایسته‌ای را داشتند و زمانی که متوجه اعلام عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری شدند، بدون هیچ گونه اعتراضی با شعارهای برگ بر آمریکا و آل سعود که بی تدبیر و بی کفایت هستند عده‌ای به منزل خود بازگشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس لغو نخواهد شد، عنوان کرد: برنامه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس لغو نخواهد شد بلکه به مراسم عزاداری تبدیل خواهد شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به برنامه‌های روز شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: شنبه مراسم تجلیل از رزمندگان در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و در مرکز استان نیز مراسم تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: در همان روز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در حسینیه جماران خواهیم را نیز داشت.

 

/انتهای خبر



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : بیداری اسلامی ,   ,   , 
برچسب ها :